نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات تاپیک
0 کاربر آنلاین در این تاپیک شروع کننده آخرین ارسال تعداد پاسخ ها تعداد بازدیدها
Samarrr Samarrr 6 102

تعداد بازدید 102
نویسنده پیام
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
تفاوت لوگو و آرم در چیست؟
سلام
همیشه برام سوال بود فرقشون چیه ؟
چند تا مقاله دیدم گفتم براتون بگذارم
شاید شما دوست گرامی فرقشو ندونی

هر مقاله به کارت اومد " تشکر " یادت نره

سامار




هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:46
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 1 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟


بین لوگو و آرم تفاوت زیادی وجود دارد و تنها وجه مشترکشان اینست که هر دو نشانه گر و بیان کننده منحصر به فرد از شرکت،موسسه،سازمان یا.. است.
و اما تفاوت لوگو و آرم در چیست؟
لوگو:
لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.
۱. برخی از طراحان یک عنوان رو به یک شکل گرافیکی و با استفادهاز خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی و خلق میکنند و این نوع لوگو به ظاهر فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن عنوان مورد نظر می باشد.
۲. برخی دیگر از طراحان گرافیک عنوانی را به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کس آن رانگاه کند به راحتی متوجه میشود که این لوگو مربوط به چه عنوان، شرکت٬ورزش و… می باشد . این نوع طراحی از نوع طراحی های حرفه ای و لوگوهای پرهزینه محسوب میشود.
۳. طراحان دیگر یک عنوان رو به شکل اسم عنوان طراحی می کنند که هر کس به راحتی می تواند بفهمد که لوگو شکل چه اسمی است. این نوع سبک طراحی نیز از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها محسوب میشود.
مهم ترین ویژگی لوگوها این است که فقط یک نمونه از آنها در دنیا وجود دارد و خاص می باشد چون زاییده خلاقیتهای یک نفر می باشد و با توجه به اینکه ذاتا خلاقیت هیچ انسانی متشابه با انسان دیگری نیست،لوگوهایی منحصر به فرد کلید میخورد.
.4برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا,سونی اریکسون و… فقط یک عنوان خاص و انحصاری هستند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.
آرم:
در واقع آرم یک عنوان گرافیکی نیست بلکه فقط یک نشانه و یا تصویر گرافیکی یا ساده است٬ هر کسی با دیدن این نشانه یا آرم تشخیص میدهد که این آرم مربوطبه چه عنوانی است ولی هیچ کس نمی تواند بفهمد که این نشانه مربوط به چه عنوان خاصی است(اسم شرکت و…). بنابراین در کنار نشانه یا آرم اسم مربوط به شرکت و یا… که معولا اسمی خاص هست قرار میگیردد. این نوع طراحی هم دو سبک تقریبا متفاوتی دارد. عده ای از طراحان گرافیک نشانه را خودشان طراحی می کنند و عده ای دیگر نشانه را از جای دیگر الگو ب رداری می کنند.
به طور کلی می توان گفت: خلاقیت در لوگو 100٪ بکار رفته ولی در آرم بین %40 تا 70% میباشد. همچنین هزینه در طراحی آرم کمتر از طراحی لوگو میباشد


منبع : logonegar






هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:48
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 2 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟


آرم چیست
آرم چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای یا شرکتی است که آرم متعلق به آن است، می باشد.
تفاوت لوگو و آرم در چیست؟
در واقع لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی گفته می شود که این اشکال بنا به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک طراحی می شود:
امروزه در کشور ما اکثرا بین آرم و لوگو تفاوتی قائل نمی شوند و عده زیادی فکر می کنند که لوگو معنی دیگر آرم هستش یا لوگو واژه لاتین آرم یا همون معنی خارجی لوگو می باشد. ولی تمام این فرضیه ها در اصل اشتباه می باشد.
در واقع بین لوگو و آرم تفاوت زیادی وجود داره و تنها وجه مشترکشون این هستش که هر دو نشانه گر و بیان کننده خاص و منحصر به فرد از شرکت یا هر معرف عنوان دیگری است.
عده ای دیگر از طراحان یک عنوان رو به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کسی به راحتی می تواند با یک نگاه به لوگو تشخیص دهد که این لوگو مربوط به چه عنوانی یا شرکتی٬ورزشی٬رشته ای و... می باشد که این نوع سبک طراحی از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها به شمار می رود.
مهم ترین ویژگی لوگوها این است که فقط یک نمونه از آنها در دنیا وجود دارد و خیلی خاص می باشد چون زایده خلاقیتهای یک نفر می باشد و افکار و خلاقیتهای طراحان گرافیک متفاوت می باشد و ذاتا خلاقیت هیچ انسانی متشابه به دیگری نمی باشد. برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا، سونی اریکسون و... فقط یک عنوان خاص و انحصاری می باشند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.
عده ای از طراحان گرافیک یک عنوان رو به یک شکل گرافیکی و کاملا با زایده خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی می کنند و یک لوگو منحصر به فرد رو خلق می کنند و این نوع لوگو به ظاهر فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن لوگو(عنوان مورد نظر) می باشد.منبع : businesskp






هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:48
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 3 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟



تفاوت لوگو و آرم در چیست؟





برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا,سونی اریکسون و… فقط یک عنوان خاص و انحصاری هستند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.



:img_494:



به گزارش امروله، بین لوگو و آرم تفاوت زیادی وجود دارد و تنها وجه مشترکشان اینست که هر دو نشانه گر و بیان کننده منحصر به فرد از شرکت،موسسه،سازمان یا.. است.
و اما تفاوت لوگو و آرم در چیست؟
لوگو:
لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.
۱. برخی از طراحان یک عنوان رو به یک شکل گرافیکی و با استفادهاز خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی و خلق میکنند و این نوع لوگو به ظاهر فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن عنوان مورد نظر می باشد.
۲. برخی دیگر از طراحان گرافیک عنوانی را به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کس آن رانگاه کند به راحتی متوجه میشود که این لوگو مربوط به چه عنوان، شرکت٬ورزش و… می باشد . این نوع طراحی از نوع طراحی های حرفه ای و لوگوهای پرهزینه محسوب میشود.
۳. طراحان دیگر یک عنوان رو به شکل اسم عنوان طراحی می کنند که هر کس به راحتی می تواند بفهمد که لوگو شکل چه اسمی است. این نوع سبک طراحی نیز از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها محسوب میشود.
مهم ترین ویژگی لوگوها این است که فقط یک نمونه از آنها در دنیا وجود دارد و خاص می باشد چون زاییده خلاقیتهای یک نفر می باشد و با توجه به اینکه ذاتا خلاقیت هیچ انسانی متشابه با انسان دیگری نیست،لوگوهایی منحصر به فرد کلید میخورد.
.۴برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا,سونی اریکسون و… فقط یک عنوان خاص و انحصاری هستند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.
آرم:
در واقع آرم یک عنوان گرافیکی نیست بلکه فقط یک نشانه و یا تصویر گرافیکی یا ساده است٬ هر کسی با دیدن این نشانه یا آرم تشخیص میدهد که این آرم مربوطبه چه عنوانی است ولی هیچ کس نمی تواند بفهمد که این نشانه مربوط به چه عنوان خاصی است(اسم شرکت و…). بنابراین در کنار نشانه یا آرم اسم مربوط به شرکت و یا… که معولا اسمی خاص هست قرار میگیردد. این نوع طراحی هم دو سبک تقریبا متفاوتی دارد. عده ای از طراحان گرافیک نشانه را خودشان طراحی می کنند و عده ای دیگر نشانه را از جای دیگر الگو ب رداری می کنند.
به طور کلی می توان گفت: خلاقیت در لوگو ۱۰۰٪ بکار رفته ولی در آرم بین %۴۰ تا ۷۰% میباشد. همچنین هزینه در طراحی آرم کمتر از طراحی لوگو میباشد.

منبع : amroolah






هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:49
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 4 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟


امروزه در کشور ما اکثرا بین آرم و لوگو تفاوتی قائل نمیشن و عده زیادی فکر می کنند که لوگو معنی دیگر آرم هستش یا لوگو واژه لاتین آرم یا همون معنی خارجی لوگو می باشد. ولی تمام این فرضیه ها در اصل اشتباه می باشد.
در واقع بین لوگو و آرم تفاوت زیادی وجود داره و تنها وجه مشترکشون این هستش که هر دو نشانه گر و بیان کننده خاص و منحصر به فرد از شرکت یا هر معرف عنوان دیگری است.

و اما تفاوت لوگو و آرم در چیست؟

لوگو:
در واقع لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی گفته می شود که این اشکال بنا به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک طراحی می شود:
۱. عده ای از طراحان گرافیک یک عنوان رو به یک شکل گرافیکی و کاملا با زایده خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی می کنند و یک لوگو منحصر به فرد رو خلق می کنند و این نوع لوگو به ظاهر فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن لوگو(عنوان مورد نظر) می باشد.
نمونه ای از این سبک طراحی لوگو:
لوگوی گروه رپ اسنک بند
همانطور که می بینید در این سبک طراحی لوگو فقط یک عنوان به شکل گرافیکی خاصی طراحی شده است.
***۲. عده ای دیگر از طراحان یک عنوان رو به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کسی به راحتی می تواند با یک نگاه به لوگو تشخیص دهد که این لوگو مربوط به چه عنوانی یا شرکتی٬ورزشی٬رشته ای و... می باشد که این نوع سبک طراحی از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها به شمار می رود.
نمونه ای از این سبک طراحی لوگو:
لوگو گالری بانوان آیتک
در واقع این لوگو به شکلی کاملا گرافیکی طراحی شده به طوری که هر کسی می تواند تشخیص دهد که این لوگو مربوط به یک گالری بانوان می باشد.
:img_494:
***۳. عده ای دیگر از طراحان یک عنوان رو به شکل اسم عنوان طراحی می کنند که هر کس به راحتی می تواند تشخیص دهد که لوگو شکل چه اسمی می باشد. این نوع سبک طراحی هم از نوع خیلی حرفه ای و پر هزینه ترین لوگو ها به شمار می رود.
نمونه ای از این سبک طراحی لوگو:
لوگویی با عنوان خانه گرافیک
در این سبک طراحی در واقع عنوان خانه به شکل یک خانه طراحی شده است.
:img_494:
****مهم ترین ویژگی لوگوها این است که فقط یک نمونه از آنها در دنیا وجود دارد و خیلی خاص می باشد چون زایده خلاقیتهای یک نفر می باشد و افکار و خلاقیتهای طراحان گرافیک متفاوت می باشد و ذاتا خلاقیت هیچ انسانی متشابه به دیگری نمیباشد.
4.برخی لوگو ها هم مانند لوگو شرکت نوکیا,سونی اریکسون و... فقط یک عنوان خاص و انحصاری می باشند که یک عنوان تایپ شده به نام لوگو در نظر گرفته می شود.


و اما آرم:
در اصل آرم یک عنوان گرافیکی نیست بلکه فقط یک نشانه و یا تصویر گرافیکی یا ساده است٬ معمولا هر کسی با دیدن این نشانه یا آرم می تواند به راحتی تشخیص دهید که این آرم مربوط به چه عنوانی است ولی هیچ کس نمی تواند بفهمد که این نشانه مربوط به چه عنوان خاصی است(اسم شرکت و...) برای همین در کنار این نشانه یا آرم اسم مربوط به شرکت و یا... که معولا اسمی خاص هستش قرار می دهند. این نوع طراحی هم دو سبک تقریبا متفاوتی دارد. عده ای از طراحان نشانه را خودشان طراحی می کنند و عده ای دیگر نشانه را از جایی الگوبرداری می کنند. در واقع خلاقیت در آرم اصلا قابل مقایسه با لوگو نیست. معولا هزینه طراحی آرم کمتر از طراحی لوگو می باشد.
نمونه ای از این سبک طراحی آرم:
آرم شرکت مرکز رشد واحدهای فناوری
در این سبک طراحی آرم تصویر یک مادر با دستانی به شکل برگ می باشد که یک تخم مرغ را در آغوش گرفته و یک چرخ دنده به نشانه فناوری در کنار تخم قرار داده شده است. این آرم نشانه ای کاملا معنا دار می باشد و نشانه با خلاقتی خاص طراحی شده است.
منبع : blogers






هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:51
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 5 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟
چقدر این تفاوت می‌تواند مهم باشد؟ نظر دو کارشناس «مایکل بیرات» و «برت ویکنز» را درباره اهمیت این موضوع جویا شدیم.
استفاده نابه‌جا از واژه «لوگو» از جمله چیزهایی است که برخی طراحان را واقعاً عصبانی می‌کند (شبیه به آنچه درباره «فونت» در برابر «تایپ فیس» مطرح شد). آن‌ها معتقدند لوگو همان نماد نیست، همانطور که یک نشان ترکیبی نیز نیست.
چه تفاوتی بین این دو است؟ به‌طور خلاصه: لوگو یک کلمه است و نماد یک تصویر. یک نشان ترکیبی هم ترکیبی است از این دو. بیرات و ویکنز معتقدند: «در واقع در اغلب موارد استفاده از وا‌ژه لوگو می‌تواند مناسب باشد به شرطی که توقع نداشته باشید که علامه دهرها از این‌کار خوششان بیاید!»
:img_494:
لوگو در برابر نماد
با اینکه اغلب مردم هر نشانی را که برای نمایش بصری یک برند طراحی شده باشد، لوگو می‌نامند، اما «لوگو» معمولاً به عنوان اختصار «لوگوتایپ» به کار می‌رود، که در زبان یونانی به معنای «نقش‌واژه» (word imprint) است. به این دلیل است که ما برخی اوقات لوگوتایپ را «نشانه نوشته» (word mark) می‌نامیم. بنا بر این تعریف، تنها می‌توان نشانه‌هایی را لوگو نامید که صرفاً با حروف طراحی شده و نشانگر نام نوشتاری یک شرکت باشند. نشانه متمایز کوکاکولا با پیچ و تاب خوشنویسانه و خطوط منحنی‌اش یک لوگو است. طرح کرکره‌ای پل رند برای آی بی ام هم همینطور. لوگوهای دیگر هم مثل سی ان ان، سونی، سامسونگ، ری-بن، دل، ناسا، فد-اکس و حتی فست کمپانی. در اصل، هر نشانی را که نتوانید بخوانید، نمی‌تواند یک لوگو یا حداقل یک لوگوتایپ باشد.
اما لوگوتایپ‌ها نقش بسزایی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کنند. به این دلیل مهم که در آنها روی امکان خوانده شدن تاکید می‌شود. ممکن است لوگوتایپ شرکت‌های آمریکایی برای مردمی که به زبان‌های لاتین صحبت نمی‌کنند مبهم باشد؛ اما بعضی شرکت‌ها لوگوتایپ خود را متناسب با بازارهای مختلف تغییر می‌دهند. برای مثال کوکاکولا دارای سبک طراحی مشابهی برای الفباهای مختلف است. هرچند امروزه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با رویکردی انتزاعی‌تر، به یک زبان مشترک بین المللی برسند و از این طریق برند خود را معرفی کنند. نماد یک میوه به عنوان نشانه شرکت اپل، نمادهای صلیب سرخ و هلال احمر، نماد ایستگاههای گاز شرکت شل، نایکی و بسیاری دیگر از این دسته هستند.
:img_494:
نشان ترکیبی
همانطور که از نامش پیداست، ترکیبی است از هر دو المان حروف و نماد برای معرفی یک شرکت یا سازمان. مک دونالد، پیتزا دومینو، استارباکس، تیوو، ای تی اند تی و … همه این شرکتها از علامت ترکیبی استفاده می‌کنند. برخی شرکتها بسته به موقعیت، هم از لوگوتایپ و هم از نماد استفاده میکنند. برای مثال، شرکت نایکی ممکن است نماد خود را به تنهایی در کناره کفش کتانی کار کند؛ در حالی که شاید ترکیب نماد و لوگوتایپ نایکی در کنار هم برای سربرگ شرکت مناسبتر باشد.
:img_494:
:img_494:
آیا اساساً این تفاوت مهم است؟
ما در سایت Co.Design در طول سال‌های گذشته، بارها و بارها به دلیل استفاده عمومی از واژه لوگو با نظرات انتقادی کاربران مواجه شدیم. اما درحقیقت این یک تفاوت موشکافانه است.
ممکن است یک نماد دقیقاً یک لوگوتایپ نباشد، اما منطقی است که از واژه لوگو به عنوان اختصار لوگوتایپ یا لوگومارک (آرم) استفاده شود، به این دلیل که هر دو یک کاربرد دارند. در واقع، به همین دلیل از واژه نماد برای اشاره به لوگومارک (آرم) استفاده می‌شود. طرح مساله تفاوت نماد و لوگو ممکن است برای طراحانی که می‌خواهند تشخیص بدهند سفارش دهنده چه می‌خواهد، یا متخصصانی که بصورت آکادمیک بحث تفاوت این دو را مطرح می‌کنند، مفید باش؛ اما در ۹۹ درصد موارد، مخاطب با کاربرد واژه لوگو مشکلی ندارد.
برت ویکنز، شریک و متخصص هویت در Ammunition Group میگوید: «فکر نمی‌کنم این تفاوت آنچنان اهمیتی داشته باشد. تقریباً همه افراد نشانه تجسمی یک برند را لوگو می‌نامند، حتی اگر در اصل یک نماد، یک حروف‌نگاری و یا یک نشان ترکیب شده از هر دو باشد. آنچه می‌تواند برای یک دیزاینر مهم باشد این است که بداند کدام یک مفیدترین است و چگونه نگاه درست و تفاوت این دو مقوله را به برند مورد نظر منتقل کند.»
مایکل بیرات، شریک Pentagram با این نظر موافق است: «به نظر می‌آید هرکس برای این مساله تعریفی دارد. اما تمایز این دو زمانی موضوعیت دارد که شما در موقعیتی هستید که می‌خواهید به دقت و تفکیک به تمام این المانهای هویتی دلالت کنید.»
اما در هر صورت انتظار نداشته باشید افرادی که به دنبال تشخیص تمایز این دو هستند، کنار بکشند. ویکنز می‌گوید در حالی که واژه لوگو یک اصطلاح کلی مناسب برای نشانه‌های بصری یک برند است، تکنیک‌های جدیدی در طراحی هویت بصری در حال ظهور است که باعث تنوع گونه‌های مختلف لوگو می‌شود. مانند لوگوهای واکنشگرا که به تناسب نوع استفاده از آنها، تغییر می‌کنند.
او میگوید: «با ظهور نشانه‌هایی که بسته به شرایط تغییر می‌کنند، ما شاهد واژه‌ی جدیدی مثل «مایع» (fluid) یا «هویت پویا» (dynamic identity) هستیم و من مطمئن هستم که یک واژه‌نامه جدید در ادامه این راه بوجود خواهد آمد.» آنوقت دنیای جدیدی از طراحی لوگو برای موشکافی تفاوتها در اختیار خواهیم داشت!
:img_494:




:img_494:



:img_494:


:img_494:


:img_494:

:img_494:


منبع : .roozrang





هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 12:54
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 7 - تفاوت لوگو و آرم در چیست؟


The misuse of the word "logo" is one of those things that gets many design-minded people practically purple-faced with anger (a sibling to debate over Logos Vs. Symbols
Although most people call any emblem that has been designed to visually represent a brand a logo, "logo" is usually taken to be short for "logotype," which literally means "word imprint" in Greek. This is why we sometimes call logotypes "wordmarks." According to this line of thinking, the only true logos are the ones that contain nothing but stylized letters, representing the literal name of a company. In its curlicue cursive, the distinctive Coca-Cola emblem is a logo. So is Paul Rand"s Venetian Blind IBM wordmark . Other logos include CNN, Sony, Samsung, Ray-Ban, Dell, NASA, Fed-Ex, and even Fast Company. Basically, if you see something in a company"s emblem that can"t be read, it"s not strictly a logo. Or, at least, a logotype.


But logotypes have issues in a global economy. Because they depend upon being read, logotypes for American companies might be confusing to people who live in countries that don"t use the Latin alphabet. Sometimes, companies will modify their logotypes for different markets accordingly: Coca-Cola, for example, maintains a stylistically consistent logotype in many different alphabets. These days, though, many companies prefer to take a more abstract approach, creating a universal symbol that abstractly represents their brand. Apple"s iconic fruit is such a symbol, as is Airbnb"s Combination Marks
Finally, there"s the combination mark. These are emblems that use a combination of both words and symbols to represent a company or organization. McDonald"s, Domino"s Pizza, Starbucks, TiVo, AT&T: all these companies use combination marks. Some companies use both logotypes and symbols, depending on the context. Nike, for example, has both a logotype and a symbol, which can be used to represent the company in different scenarios. The Nike swoosh by itself might work on the side of a sneaker, whereas a combination of the swoosh and the Nike logotype might look better on company letterhead, for example.


:img_494:
–– ADVERTISEMENT –

</iframe>:img_494:
:img_494:
Do The Distinctions Matter?
Over the years, we here at Co.Design have had plenty of commenters criticize us for using logo as a catchall term. But really, the distinction is pedantic.
A symbol may not be the same thing as a logotype, but abbreviating both logotypes and logomarks as "logos" is totally logical, because both types of logo are meant to do the same thing. In fact, symbols are often referred to logomarks for just this reason. The distinction between a symbol and a logomark might be useful to designers, who may want to pin down what type of logo a client is looking for, or experts who are discussing the distinction between logotypes and symbols academically. But 999 times out of 1,000, just saying "logo" is fine.

But 999 times out of 1,000, just saying "logo" is fine.</aside>




"I don’t think the distinction is that important," Brett Wickens, partner and identity specialist at Ammunition Group told me. "Almost everyone refers to the emblematic visualization of a brand as a "logo," even though it might be a symbol, a stylized word, or a combination of both. For a designer, what really matters is deciding what’s most useful, and what’s likely to convey the right attitude and distinction for the brand."
Pentagram partner Michael Bierut agrees. "Everyone seems to have come up with their own definitions for this," he says. "The distinction only matters when you’re in a situation where you need to refer to these overall identity elements precisely."


Don"t expect the people who want to distinguish between logos and symbols to go away, though. Wickens says that while "logo" is a perfectly fine catchall term for an emblematic visualization of a brand, new techniques in identity design are creating even more kinds of logos (and more names!), such as responsive logos that change depending upon the ways they are used.
"With emblems that change based on circumstance, we see new terms like "fluid" or "dynamic identity" starting to emerge, and I’m sure a whole new lexicon will spring up around that," he says. There"s a new world of logo design right around the corner to be pedantic about!


منبع : fastcodesign







هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 19 مهر 1395 - 13:01
وب کاربر


برای ارسال پاسخ جدید باید وارد شوید!


موضوعات مرتبط به اين موضوع...
موضوع نويسنده پاسخ ها بازديد ها انتشار آخرين ارسال
تاپیک جامع طراحی رایگان بنر، هدر، آواتار Samarrr 0 17 1395/9/4 (16:41) 1395/9/4 (16:41)
آخرين ارسال: Samarrr
برگزاری کلاسهای دوره آموزشی طراحی لوگو در 24 ساعت Samarrr 0 29 1395/7/23 (19:51) 1395/7/23 (19:51)
آخرين ارسال: Samarrr
محموعه طرح های زیبا از اینفوگرافی یا همان گرافیک ... Samarrr 0 47 1395/5/23 (16:34) 1395/5/23 (16:34)
آخرين ارسال: Samarrr
الفبای اجرای طرح کارت ویزیت Samarrr 0 65 1395/5/20 (16:54) 1395/5/20 (16:54)
آخرين ارسال: Samarrr
مرتضی ممیز Samarrr 2 147 1395/5/14 (20:20) 1395/5/15 (20:16)
آخرين ارسال: Samarrr
تاریخچه گرافیک Samarrr 0 41 1395/5/14 (20:13) 1395/5/14 (20:13)
آخرين ارسال: Samarrr
تفاوت طراح و گرافیست Samarrr 0 58 1395/5/8 (0:20) 1395/5/8 (0:20)
آخرين ارسال: Samarrr
چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند Samarrr 2 226 1395/4/22 (20:04) 1395/4/23 (11:05)
آخرين ارسال: kimia
محو دو عکس در همدیگر به کمک فلش Samarrr 2 188 1395/3/1 (12:24) 1395/3/1 (13:27)
آخرين ارسال: Samarrr
دو بنر محل تبلیغات شما شیک و زیبا Hossein7 6 265 1395/2/31 (22:06) 1395/3/8 (20:01)
آخرين ارسال: Samarrr

پرش به انجمن :