نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات تاپیک
0 کاربر آنلاین در این تاپیک شروع کننده آخرین ارسال تعداد پاسخ ها تعداد بازدیدها
Samarrr Samarrr 2 62

تعداد بازدید 62
نویسنده پیام
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی


:img_450:

همانطور که می دانید، بهینه سازی یک وب سایت شامل موارد مختلفی می باشد که با رعایت مجموع این موارد وب سایت شما می تواند جایگاه بالایی را در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم از اهمیت استفاده از کلمات کلیدی برایتان صحبت کنیم.

به زبان ساده، بهینه سازی یک صفحۀ وب از طریق کلمات کلیدی شامل اضافه کردن یا تغییر کلید واژه مرتبط با موضوع یکی از صفحات وب سایت است که این کلمات کلیدی سیگنال هایی را از سوی صفجه به موتورهای جستجوگر ارسال می کند.
بیشتر افراد به علت سادگی این موضوع، دچار اشتباهات بسیاری می شوند و اضافه کردن کلمات کلیدی را با خوردن قرص آسپرین یکسان می دانند: "اگر یکی خوبه، پس دوتا بهتره!" اما در مورد ساختار کلمات کلیدی داخل صفحات وب سایت قضیه به این شکل کار نمی کند و نمی توان بیش از تعداد مشخصی، کلمات کلیدی خود را تکرار کنید یا به آنها تنوع دهید. حتی نمی توانید از یک کلمه کلیدی در چند صفحۀ مختلف استفاده کنید (البته می توانید استفاده کنید، اما هیچ بازدهی برای شما ندارد).

بهترین راه حلی که برای بهبود وضعیت سئوی یک وب سایت از طریق کلمات کلیدی وجود دارد، انتخاب و جای گذاری درست کلمات کلیدی در هر صفحه است. بنابراین اگر حجم مطالب ارسالی و تعداد صفحات وب سایت زیاد باشد، استفاده از چنین روشی بسیار با ارزش و مهم می شود. علی رغم این توضیحات، حتی در وب سایت های بزرگ نیز، گاهی لازم است که از روش های دستی برای برای بهبود ساختار کلمات کلیدی استفاده کرد.

انتخاب بهترین کلمه کلیدی

پیش از آنکه ساختار کلمات کلیدی صفحات وب سایت خود را تغییر دهید یا چیزی به آنها اضفه نمایید، ابتدا باید بهترین کلمه کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر را پیدا کنید. فکر کنید، خود را تحت فشار قرار دهید و خلاصه طوفانی به پا کنید تا بتوانید فهرستی از تمامی کلمات کلیدی قابل استفاده برای طراحی سایت تان را پیدا کنید.

شاید فکر کنید که انجام این کار بسیار ساده است، اما سخت در اشتباه هستید. چرا که برای انجام این کار باید خود را به جای مشتریان قرار دهید و مانند آنها بیاندیشید.



وب سایت همکاران و رقبای خود را مشاهده کنید و عناوین، تگ ها، کلمات کلیدی، لیست محصولات، فیلتر های دسته بندی ها و حتی کلمات استفاده شده برای لینک دهی را بررسی کنید و سعی کنید دامنۀ کلمات و عبارات خود را گسترده تر کنید. برای این که بازدهی بیشتری را دریفات نمایید، می توانید اسامی، افعال، صفات، مفعول ها را در یک فایل Excel و در ستون های جدا از یکدیگر یادداشت نمایید. در نهایت می توانید بهترین گزینه ها را بررسی کنید و این کلمات را با یکدیگر ترکیب نمایید.

از ابزار کلمات کلیدی استفاده کنید

هنگامی که فهرست کلمات کلیدی تان آماده شد، نوبت به استفاده از ابزارهای آنالیزگر کلمات کلیدی می رسد. با استفاده از این ابزارهای آنالیزگر می توانید میزان ارزش و اثر بخشی کلمه کلیدی را بررسی کنید و همچنین کلمات کلیدی را که فراموش کرده بودید، یادداشت نمایید.



وب سایت گوگل ابزاری مناسب با نام AdWords Keyword Tool را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. البته ابزارهای بسیار دیگری نیز وجود دارند اما با توجه به این که بیشتر اطلاعات در سطح جهان در دیتابیس های گوگل قرار دارند، استفاده از گوگل ادورزد یکی از بهترین راه های بررسی کلمات کلیدی در اینترنت به شمار می آید.
منبع طراحی سایت پرتال




هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
پنجشنبه 1 مهر 1395 - 19:04
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 1 - بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی
بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی- قسمت دوم
:img_450:

در مقالۀ پیشین از اهمیت ساختار کلمات کلیدی برایتان توضیح دادیم و برخی از راهکارهای مهم را برایتان نام بردیم. در این مقاله می خواهیم نکات دیگر بهینه سازی کلمات کلیدی را برایتان نام ببریم.

یکی از مهم ترین نکات مهم در روند بهینه سازی سئو از طریق کلمات کلیدی، تحقیق دربارۀ اهمیت کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی دقیق و مناسب، مشتریان واقعی را به سمت محصولات و خدمات شما هدایت می کنند.
اما مشکلی که در این روند به وجود می آید تعدد زیاد کلمات کلیدی جمع آوری شده است. به علت اینکه در روند تحقیق و ارزیابی تعداد بسیار زیادی کلمات کلیدی جمع آوری می شود، انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسب کمی دشوار می شود. راه حلی که می توانید برای مقابله با این مشکل اتخاذ کنید، دسته بندی واژه ها و طرح یک نقشه برای ایجاد ساختار کلمات کلیدی است.

دسته بندی کلمات کلیدی

طی روند ارزیابی و تحقیق کلید واژه های جستجو، الگو هایی آشکار خواهند شد. در این روند کلمات کلیدی که استفاده از هر کدام تاثیر مثبت و متنوعی در وب سایت خواهد داشت، مشخص خواهند شد. شاید برای یک تجارت هزاران کلمۀ کلیدی متفاوت وجود داشته باشد که از هر کدام می تواند به نحوی برای بهبود وضعیت تجاری استفاده نمود، اما در آخر تنها کلماتی انتخاب می شوند که ارتباط بیشتری با محصولات و خدمات دارند و بهتر از باقی کلمات نشانگر هویت تجاری یک برند هستند. به طور فرض اگر شما در فروشگاه وب سایت خود لباس می فروشید، می توانید از صدها کلمات کلیدی مختلف استفاده نمایید، اما باید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی شما مرتبط با کار، متمرکز بروی نقاط قوت شما و محصولاتتان باشند تا بتوانید بهترین نتایج را به دست آورید.



برای آنکه بتوانید از برخی کلمات کلیدی در طراحی سایت خود استفاده کنید، باید برخی از خدماتی را که ارائه نمی دهید در دسترس کاربران خود قرار دهید. برای مثال اگر لوازم دیجیتالی در فروشگاه خود به فروش می رسانید، بهتر است در کنار آن لوازم جانبی مورد نیاز یا تعمیرات آنها را نیز بپذیرید. این سرویس ها فرصت استفاده از کلمات کلیدی قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهند. با اضفه کردن این سرویس ها نه تنها نام خود را به عنوان برندی پیشتاز ارائه می دهید، بلکه در نتایج جستجو های گوگل نیز جایگاه خوبی را کسب خواهید کرد.

تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی

هنگامی که کلید واژه ها را برای تجارت خود طبقه بندی می کنید می بایست به درصد های خروجی از بررسی اولیه آنها نیز توجه کنید. مثلا شما در فروشگاه خود شلوار می فروشید و می توانید برای شلوارهای خود از دو عبارت "شلوار لی" و "شلوار جین" استفاده نمایید. با کی تحقیق متوجه خواهید شد که عبارت "شلوار جین" درصد جستجوی بسیاری بالاتری نسبت به عبارت "شلوار لی" دارد و کاربران از آن بیشتر استفاده می کنند. پس بهتر است از این عبارت در متون و ساختار کلمات کلیدی و ساختار وب سایت خود، بیشتر استفاده کنید.

جایگذاری کلمات کلیدی

هنگامی که کارتان با دسته بندی کلمات کلیدی به پایان رسید، باید از URL هایی که دارید فهرستی ایجاد نمایید و تغییرات لازم را برای ایجاد ساختاری بهتر بروی آنها اعمال نمایید.

هر آدرس (URL) به یک نظام ساختاری ویژه برای کلمات کلیدی نیازمند است. در صورتی که شما در ساختار کلمات کلیدی خود برای هر URL از عبارات و واژه های تکراری استفاده می کنید، صفحات شما در هنگام رتبه گیری در موتورهای جستجوگر باید برای دریافت رتبه بالاتر با یکدیگر رقابت کنند. به همین علت، استفاده از کلمات کلیدی گوناگون برای هر صفحه و هر بخش، شانس دیده شدن شما در نتایج جستجو ها را افزایش می دهد. اگر نمی توانید کلمات کلیدی مناسب با تجارت خود را پیدا کنید، باید در بخش تحقیق و دسته بندی بیشتر تلاش کنید.

منبع طراحی سایت پرتال





هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 5 مهر 1395 - 19:04
وب کاربر
Samarrr
آفلاین
مدیر ارشد
مدیر ارشد
http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png http://toolscamp.ir/images/star.png
ارسال‌ها : 780
عضویت: 1394/8/26
محل زندگی: تولز کمپ
سن: 95
تشکرها : 211
تشکر شده : 367
پاسخ 2 - بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی
بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی - قسمت سوم
:img_450:

در دو بخش گذشتۀ این مقاله، نکات مهمی از روند بررسی و تحقیق کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کارهای مختلف پرداختیم. حال، نوبت به آن رسیده است که این کلمات کلیدی را به بهترین و صحیح ترین شکل در ساختارهای متنی و محتوای وب سایت قرار دهیم. به این ترتیب، با استفاده از این متون شما می توانید ساختار سئوی وب سایت خود را بسازید و در موتورهای جستجوگر به رتبه های بالاتر دست پیدا کنید.
نوشتن برای مخاطبین، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر

هنگامی که شما متنی را بر اساس نیازهای سئوی وب سایت خود می نویسید و در آن از کلمات کلیدی تکراری برای ارتقای سئوی خود استفاده می کنید، مخاطبین متن شما را نخواهند خواند. این متن مشخصا برای سئو نگارش شده است، نه برای مخاطبان. بنابراین هجمۀ بسیار زیاد کلمات کلیدی، مخاطبان را خسته می کند. نویسندگان به جای آنکه مکرراً از تعداد محدودی کلمات کلیدی استفاده کنند می بایست متن خود را آزادانه و با خیالی راحت بنویسند. پس از نگارش متن می توان با اعمال ویرایش هایی کوچک، بدون آنکه به ساختار و محتوای متن آسیبی وارد شود، برخی از کلمات کلیدی را در متن جایگزین نمود.

از کلمات کلیدی باید به صورت بهینه و در قسمت های مشخصی از متن استفاده شود تا بیشترین میزان بازدهی در افزایش رتبۀ وب سایت در موتورهای جستجوگر را داشته باشد. هرچقدر که میزان قرار گیری و استفاده از کلمات کلیدی بهینه تر باشد، برجستگی کلمات کلیدی در متون بیشتر خواهد بود. ممکن است این سوال برای تان پیش بیاید که این نقاط برجسته چه نقاطی از متن هستند. نقاط برجستۀ متون به شرح زیرند:

ابتدای متن

در تولید محتوا، به خصوص محتوای متنی، استفاده از کلمات کلیدی در ابتدای متون بیشتر از انتهای آنها تاثیر دارد.

اصطلاحات

در روند بررسی و یافتن کلمات کلیدی مناسب، علاوه بر خود کلمات مطمئنا شما از عبارات و ترکیب های چند کلمه ای نیز استفاده کرده اید. از این ترکیب ها به همان شکلی که استخراج نموده اید استفاده نمایید.

دیگر نکات برجسته در ساختار سئوی وب سایت

تگ عنوان: موثرترین بخشی که می توان از کلمات کلیدی در آن ها استفاده نمود، تگ عنوان است که بیشترین تاثیر را بروی سئو وب سایت در بین موتورهای جستجوگر خواهد داشت. بهتر است بدانید که شما می توانید در تگ های عنوان از 65 تا 75 کاراکتر متنی استفاده نمایید. پس بهتر است در همان ابتدای تگ عنوان از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده نمایید.

هد ها: در گذشته هد ها تاثیر بسیار مثبتی بر سئوی وب سایت ها داشتند. اما این تاثیر مانند گذشته نیست. با این حال، استفاده از هد ها خالی از لطف نیست و در نهایت تاثیری مثبت، هرچند کوچک بروی سئوی وب سایت خواهد داشت. برای آنکه از این هد ها به صورت بهینه استفاده نمایید، باید کلمات کلیدی مهم تر را در ابتدای اولین هد که در بالای صفحه است، قرار دهید.

لینک های داخلی: کلماتی که به یک وب سایت یا صفحه لینک می شوند، در واقع یک تیر و دو نشان هستند. این کلمات، علاوه بر اینکه بروی سئوی متنی وب سایت تاثیر دارند، به صفحه ای که لینک شان را در خود دارند نیز سیگنالی ارسال می کنند که در نهایت بر رتبۀ صفحه مربوطه در گوگل تاثیر بسیار مثبتی دارد. از این کلمات کلیدی حاوی لینک، باید در ساختار بادی کپی استفاده نمایید تا تاثیر مثبتی در سئوی وب سایت خود مشاهده نمایید. همچنین به خاطر داشته باشید که لینک دار کردن عکس ها به اندازه متون حاوی لینک، تاثیر ندارد.

بادی کپی: هنگامی که در صفحه محصولات علاوه بر متن و عکس، برای هر محصول خود توضیحاتی کوتاه نیز ارسال می کنید، صفحۀ شما دارای بادی کپی می شود. بادی کپی باعث می شود که کلمات کلیدی تان در قالبی متنی قرار بگیرند و حتی اگر نوع محصولاتتان را نیز تغییر دهید، تاثیر بادی کپی بر صفحه به جا خواهد ماند. مشاوران سئو می بایست پیش از ایجاد وب سایت، از طراحان سایت بخواهند که، فضایی را برای نوشتن بادی کپی در صفحات وب سایت ایجاد نمایند.

المان های متنی دیگری نیز برای بهینه سازی ساختار سئوی یک وب سایت وجود دارند، اما هیچ کدام به اندازۀ المان های ذکر شده در بالا تاثیر ندارند. برای مثال موتورهای جستجوگر مانند گذشته به کلمات کلیدی متا اهمیت نمی دهند و حتی بر عکس. اگر موتورهای جستجوگر متوجه شوند که در قسمت کلمات کلیدی متا، از کلید واژه های تکراری استفاده می کنید، برای شما امتیازمنفی در نظر می گیرند.

با این حال، حتی با وجود اصلی نبودن و تکراری بودن کلمات متا، این بخش در بهبود و ارتقاء سئو تاثیر بسیار مثبتی دارد. هنگامی که وب سایت شما در نتایج جستجو ها نشان داده می شود، موتورهای جستجوگر از توضیحات نوشته شده در بخش متای شما برای توضیحات وب سایت شما استفاده می کنند. طراحی سایت

در قسمت متا تگ شما می توانید از 180 کاراکتر استفاده نمایید. بهتر است از ساختار کلمات کلیدی که در قسمت های مختلف وب سایت خود استفاده می کنید، در این قسمت نیز از آنها بهره ببرید تا مخاطبین به جای آنکه به سمت رقبای شما کشیده شوند از وب سایت شما دیدن کنند.

با توجه به نکات ذکر شده در این سه مقاله امیدواریم که تمام تلاش خود برای بهبود ساختار متنی مبتنی بر کلمات کلیدی خود را بکار بگیرید. امیدواریم توانسته باشیم در این مقالات نکات ارزشمندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

منبع طراحی سایت پرتال




هر کس در هر کاری به خــــدا توکل کند از غیر او بی نیــــاز می شود

برای دیدن نمونه کار های دوستم به این ادرس مراجعه نماید :
http://sadat.nasrblog.com

درج آگهی رایگان در آپادانا آدز
دوشنبه 5 مهر 1395 - 19:05
وب کاربر


برای ارسال پاسخ جدید باید وارد شوید!


موضوعات مرتبط به اين موضوع...
موضوع نويسنده پاسخ ها بازديد ها انتشار آخرين ارسال
استارت آپ چیست؟ siavash82ir 0 2 1395/9/14 (19:03) 1395/9/14 (19:03)
آخرين ارسال: siavash82ir
کاربران چگونه به صفحات موتورهای جستجو نگاه میکنند؟ siavash82ir 0 1 1395/9/14 (19:01) 1395/9/14 (19:01)
آخرين ارسال: siavash82ir
بازاریابی محتوایی چیست؟ siavash82ir 0 2 1395/9/14 (18:46) 1395/9/14 (18:46)
آخرين ارسال: siavash82ir
دانلود رایگان کتاب آموزش افزایش بازدید و رتبه سایت mohammad 0 39 1395/7/25 (23:19) 1395/7/25 (23:19)
آخرين ارسال: mohammad
هدف از طراحی سایت حرفه ای Samarrr 1 37 1395/7/17 (11:28) 1395/8/22 (16:32)
آخرين ارسال: azarinweb
تکنولوژی طراحی سایت چگونه منجر به ارتباط بهتر... Samarrr 0 28 1395/7/17 (11:20) 1395/7/17 (11:20)
آخرين ارسال: Samarrr
9 راه برای جذب بازدیدکننده به وب سایت parsaw 1 34 1395/7/16 (8:58) 1395/7/17 (11:06)
آخرين ارسال: Samarrr
نکاتی مهم در طراحی سایت هنری : Samarrr 0 34 1395/7/13 (15:34) 1395/7/13 (15:34)
آخرين ارسال: Samarrr
بررسی برخی ترفند های مهم طراحی سایت Samarrr 2 73 1395/7/7 (17:45) 1395/8/22 (16:34)
آخرين ارسال: azarinweb
داستان موفقیت: طراحی سایت انجمن چپ دستان ایران Samarrr 0 37 1395/7/7 (17:43) 1395/7/7 (17:43)
آخرين ارسال: Samarrr
تاثیر طراحی وب سایت responsive بر سئو سایت Samarrr 2 60 1395/7/7 (17:42) 1395/8/22 (16:32)
آخرين ارسال: azarinweb

پرش به انجمن :